PERSBERICHT – 2017: P.zine in een nieuw jasje

Pzine in een nieuw jasjeRotterdam 3 januari 2017 – Na drie jaar elk kwartaal een succesvol magazine te mogen laten drukken, is het tijd voor wat verandering: een nieuw en stijlvol jasje voor P.zine in 2017.

De nieuwe P.zine

P.zine, een uitgave van Pay for People, brengt al jaren op een toegankelijke manier marktontwikkelingen, kansen en bedreigingen uit de flexibele arbeidsmarkt onder de aandacht. Sinds het eerste nummer in 2013 van de persen rolde, is P.zine – met een oplage van 3.500 – uitgegroeid tot misschien wel hét magazine van de flexbranche. Net als het thema van deze editie wil Pay for People blijven vernieuwen, zo ook met P.zine. Na jaren de herkenbare kleuren bordeauxrood en groen, werd het tijd voor iets vernieuwends.

Dennis Luyten, directeur Pay for People, spreekt zijn trots uit: “Ik ben enorm trots op wat we in die paar jaar hebben bereikt. Bladerend door voorgaande edities, valt op dat we steeds weer mogen rekenen op bijdragen van prominenten uit de branche, de politiek en het bedrijfsleven. Dat doet goed.”

Wintereditie

In de wintereditie (6 januari 2017) staat P.zine volledig in het teken van vernieuwing. Met de komst van de vierde industriële revolutie staan er grote nieuwe technologische ontwikkelingen te wachten, die rechtstreeks invloed hebben op de arbeidsmarkt. Het zijn ontwikkelingen waardoor werkgevers en werknemers zich moeten aanpassen en vernieuwen. Door robotisering en digitalisering worden steeds meer taken overgenomen van mensen. Maar wat is de invloed ervan op de werkgelegenheid?

Aanmelden

P.zine wil haar lezers uitgebreid informeren en hen voeden met achtergrondinformatie, opinies, tips en trucs. Het magazine wordt ieder kwartaal gratis per post verzonden aan professionals in de flexbranche. Geïnteresseerden kunnen zich kosteloos aanmelden voor een plekje op de lijst. P.zine is ook ieder kwartaal te lezen op www.payforpeople.nl/pzine.

Er zijn nog geen reacties geplaatst.