Adverteren in P.zine

P.zine is een magazine voor de flexbranche dat sinds oktober 2013 elk kwartaal gratis wordt verspreid. Het magazine brengt op een toegankelijke manier marktontwikkelingen, kansen en bedreigingen onder de aandacht. P.zine wordt opgemaakt in A-4 formaat met een omvang van minimaal 20 pagina’s, full-colour gedrukt. Het is mogelijk om te adverteren in P.zine.

 

Het bereik van P.zine

P.zine heeft een oplage van 3.000 exemplaren (januari 2018) en wordt verstuurd naar professionals in de flexbranche. Dit betreft uitzendbureaus, werving- en selectiebureaus, detacheringsbureaus, certificeringsbureaus, brancheverenigingen, etc. Naast de gedrukte exemplaren wordt P.zine ook online verstuurd naar 2.500 abonnees. De online maling heeft een gemiddelde open rate van 41%.

Geïnteresseerd?

Bent u geïnteresseerd in de adverteermogelijkheden? Neem dan contact op met Tim Staps via t.staps@payforpeople.nl of via 010-3132884.

Verschijningsdatum

Nieuw De derde editie van 2018

Juli: de zomer editie van P.zine is verschenen. In deze editie besteden we onder andere aandacht aan de positie van de vrouw arbeidsmarkt. Aan de hand van vijf stellingen beschrijven we de positie van de vrouw op de Nederlandse arbeidsmarkt. Vervolgens geeft CBS-hoofdeconoom Peter Hein van Mulligen uitleg bij de cijfers. Vervolgens delen Tweede Kamerlid Kirsten van den Hul en Stichting Topvrouwen-voorzitter Marry de Gaay Fortman hun visie op de positie van de vrouw.

Vinden, boeien en binden

In de rubriek ‘Ondernemer aan het woord’ nemen Helle Koning en Janet van der Horst u mee in hun ondernemersverhaal en keerpunt in hun ondernemersloopbaan. In de gastcolumn deelt hoogleraar Marja Elsinga haar visie op de positie van de vrouw op de Nederlandse arbeidsmarkt. Onderwijsdeskundige en Lead Customer Succes Laura van Heesch roept op tot het benutten van leerpotentieel.